| 27 augustus 2010, 15:33
|
| As ma grutmoeder liep had z'altad stektes in eur lee... Stektes zen steken, en lee is de lendenen in 't Ollands. Mor ge kunt natuurlak overal stektes emme: in awe nek, in awe kop, in a benen... Par konter, g'et mor iên lee, tenzij dat er iet goe verkiêrd zit me aa. 'K em et goe nagezing deze kiêr en 't stot er gegarandeerd ni in! |
| 27 augustus 2010, 15:45
|
| kunde 't oepgeve gelak a 't in de woordenboek mag? dus meh enkelvoud/miêrvoud/verkleinwoord (as die bestaan) en ne veurbeldzin 'k em grutmóeder alvast toegevoegd |
| 27 augustus 2010, 16:06
|
| Ba de Wannes: ma grutmóeder was van den Doel stekte: een steek, meervoud: stektes, verkleinwoord: e stekske voorbeeld: as ma grutmóeder liep ad z'altad stektes in eur lee, 'k ad e stekskse on man art lee: de lendenen, geen meervoud, verkleinwoord: leeke 'k hem last van man lee wad ee da kingd e fijn leeke |
| 28 augustus 2010, 11:49
|
| toegevoegd! |
| 28 augustus 2010, 12:30
|
| dus "een stekte" en "steke" beston ni? |
| 28 augustus 2010, 18:47
|
| ja volges mij was den oêfdvörm "stekte" en ni "steek". alliên et verkleinwoord is afgeleje van "steek" |
| 29 augustus 2010, 12:25
|
| Den oêfdvörm is inderdaad 'stekte', mor ik em et et miêst in 't miêrvoud ore gebruike: 'stektes', oemdad en stekte miêstal ni alliên komt, ba eksterôge baveurbeld :-). 'E stekske' is dan iêrder en manier oem te zegge da de stekte van weinig belang was. 'Stekteke' bestod inderdaad ni. Das na ne steek recht in mijn art kan wel, maar da's wanniêr iemand a figuurlijk ziêr ee gedaan. En stekte is altijd iet lijfelijk. |
| 29 augustus 2010, 12:29
|
| stek(t)she bestod oêk ni? |
| 29 augustus 2010, 12:41
|
| Da's volges mij Westvloms... |
| 29 augustus 2010, 13:27
|
o nee, wacht, de grondvörm is noêt "stekt" gewörre |
| 29 augustus 2010, 19:24
|
| aangepast |