4 maart 2009, 17:52
Krommenaas
|
Als er nog Antwerpstalige artiesten zijn van wiens liedjes opnames bestaan maar die nog niet op deze site staan, laat het hier weten. |
4 maart 2009, 19:20
Grytolle
|
Diên Britney Spears-cover van Mira mesching! klikt |
4 maart 2009, 19:36
Krommenaas
|
Grytolle (4 maart 2009, 19:20)
Diên Britney Spears-cover van Mira mesching!
|
4 maart 2009, 19:50
Grytolle
|
Krommenaas (4 meêrt 2009, 19:36)
'k zal nog is löstere mor Mira zingd volges mij alf Aentwaerps en alf algemiên Vloms, da's moelijk te schrijve zoê.
|
4 maart 2009, 20:32
Krommenaas
|
't goh' dus over dees lieke... |
5 maart 2009, 00:20
Paul D'Hollander
|
- Dulle Griet - Damateurs - Antigoon - Pierenverdriet - Serge en Rita - Zjuul Krapuul - De Mannen Van De Pacht - Rob De Snob - Paul Boey - d'Apsjaars - Den Bohemer - Gaston Berghmans En er zijn er volgens mij nog, zene... |
5 maart 2009, 00:22
Paul D'Hollander
|
- Serge Van Oppens (ook ne grote die da'k ni mag vergete) Sorry, Serge... |
5 maart 2009, 10:00
Krommenaas
|
Oei nog veul waerk persies :) |
5 maart 2009, 12:01
Paul D'Hollander
|
Da 's maar een gedacht, Filip. Smeer je (ver)talenknobbeltje al maar in ;o). Groetjes, Paul. |
5 maart 2009, 17:28
Grytolle
|
Al doe-g-et ier eigelik ni toe: iêl schoên gezùnge, Paul |
17 maart 2009, 06:06
Anoniem
|
Pif Pouf Paf (Die schone tijd van vroeger) Pif Pouf Paf (Zot van A) |
3 april 2009, 22:42
Anoniem
|
HOPELOOS!!! |
6 april 2009, 23:45
Anoniem
|
ja inderdaad Hopeloos niks van te vinden!! |
12 april 2009, 05:18
Anoniem
|
Geef me een adres, en ik stuur Pif Pouf Paf naar je toe. |
26 juni 2009, 15:43
Anoniem
|
Hopeloos niks van te vinden? www.freewebs.com/hopeloos www.youtube.be/aantwaarpsefan Cd's te verkrijgen bij de freddy van hopeloos of als ge mij een mailke stuurt kan ik u daar ook wel aan helpe glennpellis1989@hotmail.com groetjes |
27 juni 2009, 14:56
Krommenaas
|
Ik heb het inmiddels helaas te druk om nog veel teksten in te typen. Als iemand teksten aanlevert, al opgeschreven zoals ze gezongen worden zodat ik enkel de schrijfwijze nog moet bijschaven, dan zal ik ze wel zo snel mogelijk toevoegen. |
27 juni 2009, 15:22
Grytolle
|
'k Zal et een bitshe probere :P |
29 augustus 2009, 14:44
Grytolle
|
Krommenaas (4 meêrt 2009, 20:32)
't goh' dus over dees lieke...
De leste vijf minuten eed 'er ginnen iêne veŋt nor mah oemgezieng dus den tijd is rijp voer een piske en nen check-up van m'n aar mor krijg 'k ne kouwen doesh oep de moment da 'k mah noh 't sanitair begeef wa ne staenk wa ne walm! godverdoemmen, ik val oemvaer refrein: Da' zen ier zoe 'n vuil wc's, dor placeer ekik mijn kont ni oep da' zen ier zoen vuil wc's, dor placeer ekik mijn kont ni oep Da slot marcheerd ier ni, ik voel mij ni oep mijn gemak strak valle ze binne, wör ek deur nen troep van honderdveftig man verkracht der zit een spin oep den blafond en die kröpt richting mijn kont da' goh te vaer 'k zou er ni' van verschieten as ekik ier salmonella of aids oepschaer (refrein) Zit der zoe 'n wc-madam schaapachtig nor mij te gape die toef verwacht toch ni da 'kik vör dees vuil vettig kot iet gon betale? de poempbak is nen beêrput, gin waerm water ginnen aenddoek en giên ziêp da neonlicht is gin gezicht en in diê kloête spiegel stoh mijn bakkes schiêf (refrein) Kende mij ni? ik zen de babe van de week 'k zen eigelijk te schoên voer dees café 'k zen eigenlijk te schoên vör dees planeet voer iêl 't eelal mor voeral voer dees wc's Want die zen vies en dar placeer ekik mijn kont ni oep o o o nee dees is de raenzigste plee zelfs den dikken André schet ier ni oep o o ja dees is de vettigste kóer zelfs een óer old ier örre neus voer oep Mokt da mee mokt da mee... mee mee mee... zoe'n zoe'n... vuil vuil... zoe'n zoe'n... vuil vuil... .. |
30 augustus 2009, 19:03
Krommenaas
|
Mira tóegevóegd, vóegd den tekst mor tóe. ee' ze nog iet in 't Aentwaerps gezoenge? |
30 augustus 2009, 19:49
Grytolle
|
alliên dees twiê liekes beh mij wete |